Lediga jobb som Kundtjänstpersonal i Tidaholm

Se lediga jobb som Kundtjänstpersonal i Tidaholm. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Tidaholm som finns hos arbetsgivaren.

Mötesbokare som vill tjäna 30.000kr/mån

HUR ÄR DET ATT JOBBA PÅ SVENSKA ALARM? Att jobba på Svenska Alarm innebär att du kommer att bli en del av ett företag som har det största fokuset på att skapa trygghet och säkerhet i våra kunders hem. Våra anställda liksom företaget har tydliga mål med att revolutionera larmbranschen med att växa oss ännu starkare. Dagarna är inte den andra lik och tillsammans med dina kollegor hjälper du kunder runt om i Sverige med deras trygghet. Vi ser inte att du som ... Visa mer
HUR ÄR DET ATT JOBBA PÅ SVENSKA ALARM?
Att jobba på Svenska Alarm innebär att du kommer att bli en del av ett företag som har det största fokuset på att skapa trygghet och säkerhet i våra kunders hem. Våra anställda liksom företaget har tydliga mål med att revolutionera larmbranschen med att växa oss ännu starkare. Dagarna är inte den andra lik och tillsammans med dina kollegor hjälper du kunder runt om i Sverige med deras trygghet. Vi ser inte att du som ny behöver någon tidigare erfarenhet för vi kommer att utbilda och coacha dig för att du ska känna dig trygg i din roll hos oss.
 
VAD SÖKER VI HOS DIG SOM KOLLEGA?
Det vi har uppmärksammat är att efterfrågan av trygghet- och säkerhet för att säkra upp sitt hem som privatperson har ökat och med det sagt så har vi nu möjligheter till att öppna upp för nya kollegor runt skaraborgsregionen. Så vi söker dig som vill starta din karriär som mötesbokare där din främsta uppgift kommer att vara ute på fält och ta fysisk kontakt med privatkunder i bostadsområden. De mötena som ni bokar in är till er närmaste chef som ni kommer ha nära och kontinuerlig kontakt med under era arbetstimmar.
 
VAD FÖRVÄNTAR VI OSS UTAV DIG SOM BÖRJAR HOS OSS?
- Vågar tar för sig och kommer med “Aldrig ge upp” andan till dina arbetspass
- Inga prickar i belastningsregistret
- Inte rädd för att utmana dig själv 
 
VAD KAN VI ERBJUDA?
- Tjänsten är på deltid
- Vi kommer att erbjuda provision på varje bokat+genomfört möte
- Flexibla tider.
- Karriärs möjlighet
 
Har du viljan till att utföra detta arbete, drivet och engagemanget för att våga utaman dig själv eller din kollega till att tjäna lite mer så har vi den roligaste arbetsplatsen för dig. Till denna tjänst ser gärna att du har körkort då det kan hända att det är områden utanför det centrala.


Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer nu väldigt snabbt. Vi kommer nära kunden med våra lokala kontor. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vi har även blivit DI-Gasellföretag tre år i rad. Vi är ett ledande företag på smarta larm för privatpersoner och företag. https://www.svenskaalarm.se/jobba-hos-oss/ Visa mindre

Hungrig Mötesbokare som vill tjäna 30.000kr/mån

HUR ÄR DET ATT JOBBA PÅ SVENSKA ALARM? Att jobba på Svenska Alarm innebär att du kommer att bli en del av ett företag som har det största fokuset på att skapa trygghet och säkerhet i våra kunders hem. Våra anställda liksom företaget har tydliga mål med att revolutionera larmbranschen med att växa oss ännu starkare. Dagarna är inte den andra lik och tillsammans med dina kollegor hjälper du kunder runt om i Sverige med deras trygghet. Vi ser inte att du som ... Visa mer
HUR ÄR DET ATT JOBBA PÅ SVENSKA ALARM?
Att jobba på Svenska Alarm innebär att du kommer att bli en del av ett företag som har det största fokuset på att skapa trygghet och säkerhet i våra kunders hem. Våra anställda liksom företaget har tydliga mål med att revolutionera larmbranschen med att växa oss ännu starkare. Dagarna är inte den andra lik och tillsammans med dina kollegor hjälper du kunder runt om i Sverige med deras trygghet. Vi ser inte att du som ny behöver någon tidigare erfarenhet för vi kommer att utbilda och coacha dig för att du ska känna dig trygg i din roll hos oss.

 

VAD SÖKER VI HOS DIG SOM KOLLEGA?

Det vi har uppmärksammat är att efterfrågan av trygghet- och säkerhet för att säkra upp sitt hem som privatperson har ökat och med det sagt så har vi nu möjligheter till att öppna upp för nya kollegor runt skaraborgsregionen. Så vi söker dig som vill starta din karriär som mötesbokare där din främsta uppgift kommer att vara ute på fält och ta fysisk kontakt med privatkunder i bostadsområden. De mötena som ni bokar in är till er närmaste chef som ni kommer ha nära och kontinuerlig kontakt med under era arbetstimmar.

 

VAD FÖRVÄNTAR VI OSS UTAV DIG SOM BÖRJAR HOS OSS?
- Vågar tar för sig och kommer med “Aldrig ge upp” andan till dina arbetspass
- Inga prickar i belastningsregistret
- Inte rädd för att utmana dig själv 

 

VAD KAN VI ERBJUDA?

- Tjänsten är på deltid
- Vi kommer att erbjuda provision på varje bokat+genomfört möte
- Flexibla tider.
- Karriärs möjlighet

 

Har du viljan till att utföra detta arbete, drivet och engagemanget för att våga utaman dig själv eller din kollega till att tjäna lite mer så har vi den roligaste arbetsplatsen för dig. Till denna tjänst ser gärna att du har körkort då det kan hända att det är områden utanför det centrala.


Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer nu väldigt snabbt. Vi kommer nära kunden med våra lokala kontor. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vi har även blivit DI-Gasellföretag tre år i rad. Vi är ett ledande företag på smarta larm för privatpersoner och företag. https://www.svenskaalarm.se/jobba-hos-oss/

Krav:

Körkort:
* B (Personbil) Visa mindre

Söker Hungrig och driven Mötesbokare som vill tjäna 30.000kr/mån

HUR ÄR DET ATT JOBBA PÅ SVENSKA ALARM? Att jobba på Svenska Alarm innebär att du kommer att bli en del av ett företag som har det största fokuset på att skapa trygghet och säkerhet i våra kunders hem. Våra anställda liksom företaget har tydliga mål med att revolutionera larmbranschen med att växa oss ännu starkare. Dagarna är inte den andra lik och tillsammans med dina kollegor hjälper du kunder runt om i Sverige med deras trygghet. Vi ser inte att du som ... Visa mer
HUR ÄR DET ATT JOBBA PÅ SVENSKA ALARM?
Att jobba på Svenska Alarm innebär att du kommer att bli en del av ett företag som har det största fokuset på att skapa trygghet och säkerhet i våra kunders hem. Våra anställda liksom företaget har tydliga mål med att revolutionera larmbranschen med att växa oss ännu starkare. Dagarna är inte den andra lik och tillsammans med dina kollegor hjälper du kunder runt om i Sverige med deras trygghet. Vi ser inte att du som ny behöver någon tidigare erfarenhet för vi kommer att utbilda och coacha dig för att du ska känna dig trygg i din roll hos oss.

 

VAD SÖKER VI HOS DIG SOM KOLLEGA?

Det vi har uppmärksammat är att efterfrågan av trygghet- och säkerhet för att säkra upp sitt hem som privatperson har ökat och med det sagt så har vi nu möjligheter till att öppna upp för nya kollegor runt skaraborgsregionen. Så vi söker dig som vill starta din karriär som mötesbokare där din främsta uppgift kommer att vara ute på fält och ta fysisk kontakt med privatkunder i bostadsområden. De mötena som ni bokar in är till er närmaste chef som ni kommer ha nära och kontinuerlig kontakt med under era arbetstimmar.

 

VAD FÖRVÄNTAR VI OSS UTAV DIG SOM BÖRJAR HOS OSS?
- Vågar tar för sig och kommer med “Aldrig ge upp” andan till dina arbetspass
- Inga prickar i belastningsregistret
- Inte rädd för att utmana dig själv 

 

VAD KAN VI ERBJUDA?

- Tjänsten är på deltid
- Vi kommer att erbjuda provision på varje bokat+genomfört möte
- Flexibla tider.
- Karriärs möjlighet

 

Har du viljan till att utföra detta arbete, drivet och engagemanget för att våga utaman dig själv eller din kollega till att tjäna lite mer så har vi den roligaste arbetsplatsen för dig. Till denna tjänst ser gärna att du har körkort då det kan hända att det är områden utanför det centrala.


Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer nu väldigt snabbt. Vi kommer nära kunden med våra lokala kontor. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vi har även blivit DI-Gasellföretag tre år i rad. Vi är ett ledande företag på smarta larm för privatpersoner och företag. https://www.svenskaalarm.se/jobba-hos-oss/

Krav:

Körkort:
* B (Personbil) Visa mindre

Svenska Alarm söker mötesbokare ute på fält

HUR ÄR DET ATT JOBBA PÅ SVENSKA ALARM? Att jobba på Svenska Alarm innebär att du kommer att bli en del av ett företag som har det största fokuset på att skapa trygghet och säkerhet i våra kunders hem. Våra anställda liksom företaget har tydliga mål med att revolutionera larmbranschen med att växa oss ännu starkare. Dagarna är inte den andra lik och tillsammans med dina kollegor hjälper du kunder runt om i Sverige med deras trygghet. Vi ser inte att du som ... Visa mer
HUR ÄR DET ATT JOBBA PÅ SVENSKA ALARM?
Att jobba på Svenska Alarm innebär att du kommer att bli en del av ett företag som har det största fokuset på att skapa trygghet och säkerhet i våra kunders hem. Våra anställda liksom företaget har tydliga mål med att revolutionera larmbranschen med att växa oss ännu starkare. Dagarna är inte den andra lik och tillsammans med dina kollegor hjälper du kunder runt om i Sverige med deras trygghet. Vi ser inte att du som ny behöver någon tidigare erfarenhet för vi kommer att utbilda och coacha dig för att du ska känna dig trygg i din roll hos oss.

 

VAD SÖKER VI HOS DIG SOM KOLLEGA?

Det vi har uppmärksammat är att efterfrågan av trygghet- och säkerhet för att säkra upp sitt hem som privatperson har ökat och med det sagt så har vi nu möjligheter till att öppna upp för nya kollegor runt skaraborgsregionen. Så vi söker dig som vill starta din karriär som mötesbokare där din främsta uppgift kommer att vara ute på fält och ta fysisk kontakt med privatkunder i bostadsområden. De mötena som ni bokar in är till er närmaste chef som ni kommer ha nära och kontinuerlig kontakt med under era arbetstimmar.

 

VAD FÖRVÄNTAR VI OSS UTAV DIG SOM BÖRJAR HOS OSS?
- Vågar tar för sig och kommer med “Aldrig ge upp” andan till dina arbetspass
- Inga prickar i belastningsregistret
- Inte rädd för att utmana dig själv 

 

VAD KAN VI ERBJUDA?

- Tjänsten är på deltid
- Vi kommer att erbjuda provision på varje bokat+genomfört möte
- Flexibla tider.
- Karriärs möjlighet

 

Har du viljan till att utföra detta arbete, drivet och engagemanget för att våga utaman dig själv eller din kollega till att tjäna lite mer så har vi den roligaste arbetsplatsen för dig. Till denna tjänst ser gärna att du har körkort då det kan hända att det är områden utanför det centrala.


Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer nu väldigt snabbt. Vi kommer nära kunden med våra lokala kontor. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vi har även blivit DI-Gasellföretag tre år i rad. Vi är ett ledande företag på smarta larm för privatpersoner och företag. https://www.svenskaalarm.se/jobba-hos-oss/

Krav:

Körkort:
* B (Personbil) Visa mindre

Hungrig Mötesbokare som vill tjäna 30.000kr/mån

HUR ÄR DET ATT JOBBA PÅ SVENSKA ALARM? Att jobba på Svenska Alarm innebär att du kommer att bli en del av ett företag som har det största fokuset på att skapa trygghet och säkerhet i våra kunders hem. Våra anställda liksom företaget har tydliga mål med att revolutionera larmbranschen med att växa oss ännu starkare. Dagarna är inte den andra lik och tillsammans med dina kollegor hjälper du kunder runt om i Sverige med deras trygghet. Vi ser inte att du som ... Visa mer
HUR ÄR DET ATT JOBBA PÅ SVENSKA ALARM?
Att jobba på Svenska Alarm innebär att du kommer att bli en del av ett företag som har det största fokuset på att skapa trygghet och säkerhet i våra kunders hem. Våra anställda liksom företaget har tydliga mål med att revolutionera larmbranschen med att växa oss ännu starkare. Dagarna är inte den andra lik och tillsammans med dina kollegor hjälper du kunder runt om i Sverige med deras trygghet. Vi ser inte att du som ny behöver någon tidigare erfarenhet för vi kommer att utbilda och coacha dig för att du ska känna dig trygg i din roll hos oss.

 

VAD SÖKER VI HOS DIG SOM KOLLEGA?

Det vi har uppmärksammat är att efterfrågan av trygghet- och säkerhet för att säkra upp sitt hem som privatperson har ökat och med det sagt så har vi nu möjligheter till att öppna upp för nya kollegor runt skaraborgsregionen. Så vi söker dig som vill starta din karriär som mötesbokare där din främsta uppgift kommer att vara ute på fält och ta fysisk kontakt med privatkunder i bostadsområden. De mötena som ni bokar in är till er närmaste chef som ni kommer ha nära och kontinuerlig kontakt med under era arbetstimmar.

 

VAD FÖRVÄNTAR VI OSS UTAV DIG SOM BÖRJAR HOS OSS?
- Vågar tar för sig och kommer med “Aldrig ge upp” andan till dina arbetspass
- Inga prickar i belastningsregistret
- Inte rädd för att utmana dig själv 

 

VAD KAN VI ERBJUDA?

- Tjänsten är på deltid
- Vi kommer att erbjuda provision på varje bokat+genomfört möte
- Flexibla tider.
- Karriärs möjlighet

 

Har du viljan till att utföra detta arbete, drivet och engagemanget för att våga utaman dig själv eller din kollega till att tjäna lite mer så har vi den roligaste arbetsplatsen för dig. Till denna tjänst ser gärna att du har körkort då det kan hända att det är områden utanför det centrala.


Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer nu väldigt snabbt. Vi kommer nära kunden med våra lokala kontor. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vi har även blivit DI-Gasellföretag tre år i rad. Vi är ett ledande företag på smarta larm för privatpersoner och företag. https://www.svenskaalarm.se/jobba-hos-oss/

Krav:

Körkort:
* B (Personbil) Visa mindre

Jobba I Cypern

Ansök    Mar 21    Getdet AB    Kundtjänstmedarbetare
Sök jobbet som kundtjänst på RoligaJobb för att jobba i Cypern! Pratar du ren svenska & vill jobba i Cypern? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Cypern. Sök Nu! ???? Erbjuder: ? Fast grundlön & bonus ? Jobba i Cypern ? Betald resa, boende & utbildning Krav: ? Ren svenska i tal & skrift ? Har kundtjänsterfarenhet ? Driven & resu... Visa mer
Sök jobbet som kundtjänst på RoligaJobb för att jobba i Cypern!
Pratar du ren svenska & vill jobba i Cypern? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Cypern. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Fast grundlön & bonus
? Jobba i Cypern
? Betald resa, boende & utbildning
Krav:
? Ren svenska i tal & skrift
? Har kundtjänsterfarenhet
? Driven & resultatorienterad Visa mindre

Lingon söker nya kundtjänstmedarbetare!

Lingon är inne i en expansiv fas där vi söker dig som vill tjäna mycket pengar, utvecklas inom försäljning och kundrelation! Välkommen till Lingon, ditt nya hem med oändliga utvecklingsmöjligheter oavsett vem du är, hur du är, eller vad du vill bli. Dina arbetsuppgifter: - Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder över telefon - Besvara mail - Merförsäljning -Winback med generös provision Vi erbjuder dig: - Utbildning i världsklass - AWs och diverse ro... Visa mer
Lingon är inne i en expansiv fas där vi söker dig som vill tjäna mycket pengar, utvecklas inom försäljning och kundrelation! Välkommen till Lingon, ditt nya hem med oändliga utvecklingsmöjligheter oavsett vem du är, hur du är, eller vad du vill bli.
Dina arbetsuppgifter:
- Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder över telefon
- Besvara mail
- Merförsäljning
-Winback med generös provision


Vi erbjuder dig:
- Utbildning i världsklass
- AWs och diverse roliga evenemang
- En arbetsplats med sköna kollegor och härlig gemenskap
- En varierande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
- Tävlingar med grymma prisutdelningar


Vi söker dig som:
- Är social och har bra samarbetsförmåga
- Gillar att kunna påverka din egen lön
- Är en snabbtänkt problemlösare
- Är flytande i tal och skrift på svenska
- Gillar tävlingar och en fartfylld arbetsplats Visa mindre

Medarbetare Projektservice - Marbodal

Marbodal är en del av Nobia, Europas ledande köksspecialist med 18+ starka köksvarumärken. Vår mission på Marbodal är att hjälpa till att skapa kök där hela livet ska få ta plats. Det genuina hantverket, inspirerande lösningar och känsla för design gör att vi kan erbjuda våra kunder just den köksupplevelse Marbodal gjort sig kända för i snart 100 år. Vill du arbeta på en avdelning tillsammans med engagerade kollegor och med kunden i fokus? På vår avdelni... Visa mer
Marbodal är en del av Nobia, Europas ledande köksspecialist med 18+ starka köksvarumärken. Vår mission på Marbodal är att hjälpa till att skapa kök där hela livet ska få ta plats. Det genuina hantverket, inspirerande lösningar och känsla för design gör att vi kan erbjuda våra kunder just den köksupplevelse Marbodal gjort sig kända för i snart 100 år.

Vill du arbeta på en avdelning tillsammans med engagerade kollegor och med kunden i fokus?

På vår avdelning Projektservice arbetar vi för att ge våra kunder kvalificerad rådgivning och vägledning. Du kommer att vara en del av team Order eller team Anbud som är två energifyllda team där vi har väldigt roligt ihop. Du kommer att vara närmaste kontakten med våra kunder och tillsammans med oss blir du en viktig del i Marbodals kundupplevelse.

Som medarbetare inom Projektservice kommer du bl.a.:

• Orderlägga och rita upp kök vid mindre förfrågningar och större projekt.
• Offerera mindre och större förfrågningar samt rita kök i vårt ritverktyg
• Ge support kring produkter och dess funktioner
• Övriga förekommande kundfrågor

Praktisk erfarenhet från liknande uppgifter är meriterande men inte något krav, vi lägger stor vikt kring dina personliga egenskaper och intresse för att utvecklas med oss och rollen. Vi kommer ge dig verktygen och utbildningen du behöver för att bygge en bra grund.

Vem söker vi?

Som medarbetare på Projektservice innebär det dagliga arbetet att leverera hög service i en försäljningsinriktad supportfunktion. Vi söker dig som brinner för service, kommunikation och problemlösning. Du motiveras av kontakten med människor på olika nivåer och med olika förutsättningar. Vi bemöter våra kunder genom att vara lyhörda, flexibla och enkla att samarbeta med. Som person har du en positiv inställning som också tillför energi till teamet.

Du föredrar att arbeta strukturerat och lösningsfokuserat för att skapa mervärde hos våra kunder. Du är initiativtagande och triggas av att lära dig nytt och bemöta nya utmaningar.

Kunskap och erfarenhet:

Vi söker dig som har en gymnasieutbildning samt har förmåga att lära dig nya saker snabbt och navigera i olika system. Erfarenhet från ritprogram/verktyg är meriterande.

Du behärskar Officepaketet och har en hög system- och datorvana samt gärna dokumenterad erfarenhet av arbete i administrativa stödsystem. Du talar och skriver svenska obehindrat samt har goda kunskaper i engelska.

Placeringsort: Tidaholm

Omfattning: Tillsvidare, vi tillämpar 6 månaders provanställning

Arbetstider: Kl. 07:00-16:00, en gång varannan vecka 08:00-17:00

Hur du söker tjänsten?
Ansök med ditt CV eller länk till uppdaterad LinkedIn-profil. Du behöver inte dela något personligt brev. Sista ansökningsdag är 2023-04-30. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag då vi jobbar med urval löpande. Vi hanterar ej ansökningar som kommer via post/email. För frågor om rekryteringsprocessen, kontakta Talent Acquisition Partner Jonatan Lindoff, [email protected]

Om rekryteringsprocessen

För att hjälpa oss placera rätt personer i rätt roll tror vi på vetenskapsbaserade och rättvisa bedömningsmetoder. Vi följer en kompetensbaserad, strukturerad intervjuprocess där dina färdigheter, erfarenheter och egenskaper relevanta för rollen och Nobia kommer att bedömas. Som en del av vår rekryteringsprocess används tester före anställning för att hjälpa oss att öka vår rekryteringsframgång genom att identifiera de kandidater som med största sannolikhet kommer att trivas och bli framgångsrika i rollen. Vi är medvetna om att det finns två parter som fattar ett beslut i denna process och välkomnar dig att ställa alla frågor du kan ha i något skede av processen.

Vilka är vi?
Marbodal är ett av flera välkända varumärken inom Nobiakoncernen, Europas ledande köksinteriörföretag. Nobia skapar lönsamhet genom att kombinera skalfördelar med attraktiva kökserbjudanden. Koncernen har cirka 6 500 anställda i huvudsakligen åtta länder. Vår verksamhet liknar inte någon annan. Här blir du en del av en företagskultur som ger dig möjlighet att lära, arbeta hållbart och, framför allt, bli inspirerad. Läs mer om hurdant det är att jobba hos oss här.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Lingon söker nya kundtjänstmedarbetare! Grundlön+Provision

Ansök    Jan 31    Berry Energi AB    Kundtjänstmedarbetare
Lingon är inne i en expansiv fas där vi söker dig som vill tjäna mycket pengar, utvecklas inom försäljning och kundrelation! Välkommen till Lingon, ditt nya hem med oändliga utvecklingsmöjligheter oavsett vem du är, hur du är, eller vad du vill bli. Dina arbetsuppgifter: - Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder över telefon - Besvara mail - Merförsäljning -Winback med generös provision Vi erbjuder dig: - Utbildning i världsklass - AWs och diverse ro... Visa mer
Lingon är inne i en expansiv fas där vi söker dig som vill tjäna mycket pengar, utvecklas inom försäljning och kundrelation! Välkommen till Lingon, ditt nya hem med oändliga utvecklingsmöjligheter oavsett vem du är, hur du är, eller vad du vill bli.
Dina arbetsuppgifter:
- Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder över telefon
- Besvara mail
- Merförsäljning
-Winback med generös provision


Vi erbjuder dig:
- Utbildning i världsklass
- AWs och diverse roliga evenemang
- En arbetsplats med sköna kollegor och härlig gemenskap
- En varierande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
- Tävlingar med grymma prisutdelningar
-Grundlön 25 000+Provision


Vi söker dig som:
- Är social och har bra samarbetsförmåga
- Gillar att kunna påverka din egen lön
- Är en snabbtänkt problemlösare
- Är flytande i tal och skrift på svenska
- Gillar tävlingar och en fartfylld arbetsplats Visa mindre

Kundservice Bank Privat

Länsförsäkringar Skaraborg Nu söker vi dig som vill arbeta som Kundservice Bank på vårt kontor i Tidaholm. Om jobbet Vi söker en medarbetare som ska arbeta med service och administration för våra kunder inom bank. Detta sker via telefon, våra digitala kanaler och att kunderna kommer in på vårt kontor. Du kommer att arbeta med försäljning och rådgivning inom privat men även daglig hantering av ärenden inom företag och lantbruk. I tjänsten ingår också at... Visa mer
Länsförsäkringar Skaraborg

Nu söker vi dig som vill arbeta som Kundservice Bank på vårt kontor i Tidaholm.

Om jobbet
Vi söker en medarbetare som ska arbeta med service och administration för våra kunder inom bank. Detta sker via telefon, våra digitala kanaler och att kunderna kommer in på vårt kontor. Du kommer att arbeta med försäljning och rådgivning inom privat men även daglig hantering av ärenden inom företag och lantbruk.
I tjänsten ingår också att vara ”back officestöd” för privatrådgivarna inom bank. I rollen ingår att arbeta med kundkännedomsfrågor och att motverka penningtvätt. Det innebär att du utreder och följer upp de avvikelser som eventuellt uppstår.
Tjänsten är ett vikariat som löper från 1 december 2022 till 31 mars 2024. Tjänsten är heltid med placeringsort Tidaholm. Arbete på kontoren i Habo och Falköping kan förekomma. 

Vem är du?
Du bör ha en ekonomisk grundutbildning på högskolenivå/eftergymnasial nivå. Vi vill att du har kompetens inom bank samt har erfarenhet av service och försäljning.
Som person är du utåtriktad, driftig och engagerad. Du ser affärsmöjligheter, har en stark säljförmåga och tycker om att ge kunderna ett personligt bemötande och hög service som får dem att känna sig välkomna och unika. Det är viktigt att du tycker om att arbeta i en tight grupp där samarbete och dialog är hörnstenarna. Det krävs också att du är flexibel, stresstålig och du måste ha förmågan att kunna växla mellan olika arbetsuppgifter.

Om oss
Länsförsäkringar Skaraborg är ett kundägt bolag som erbjuder försäkring, bank och fastighetsförmedling i Skaraborg. För oss som arbetar i bolaget blir uppdraget tydligt eftersom kundnytta och ägarnytta är samma sak.
För oss är det viktigt med nöjda kunder som valt att skydda, spara och låna på hemmaplan. Det skapar värde som på olika sätt kommer våra ägare, det vill säga våra kunder till godo.

Mer information
Personalrepresentant: Malin Hamretz 036-17 24 26
Sista ansökningsdag: 2022-09-28 Visa mindre

Jobba I Malta

Ansök    Nov 22    Getdet AB    Kundtjänstmedarbetare
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta! Pratar du ren svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ???? Erbjuder: ? Fast grundlön & bonus ? Jobba i Malta ? Betald resa, boende & utbildning Krav: ? Ren svenska i tal & skrift ? Energisk & vill jobba i Malta ? Inget belastni... Visa mer
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta!
Pratar du ren svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Fast grundlön & bonus
? Jobba i Malta
? Betald resa, boende & utbildning
Krav:
? Ren svenska i tal & skrift
? Energisk & vill jobba i Malta
? Inget belastningsregister Visa mindre

Kundservice för välkänt varumärke - hemifrån!

Vill du vara en del av Nobia Svenska Kök AB Konsumentservice-team och deras digitala satsning och utveckling framåt?  Just nu söker vi dig som vill arbeta som timanställd på Nobia Svenska Kök i Tidaholm som digital köksrådgivare. Då det är en timanställning vi tillämpar måste du som söker ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Arbetsuppgifter/profil Som digital köksrådgivare kommer du att vägleda och stötta konsumenten på vår hemsida. Du ... Visa mer
Vill du vara en del av Nobia Svenska Kök AB Konsumentservice-team och deras digitala satsning och utveckling framåt? 

Just nu söker vi dig som vill arbeta som timanställd på Nobia Svenska Kök i Tidaholm som digital köksrådgivare. Då det är en timanställning vi tillämpar måste du som söker ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%.


Arbetsuppgifter/profil

Som digital köksrådgivare kommer du att vägleda och stötta konsumenten på vår hemsida. Du besvarar frågor via vår chatt samt ger service via våra olika verktyg.
Vi söker dig med stort intresse för service och som har en mycket god förmåga att bemöta, vägleda och ge våra kunder en försäljningsinriktad support.
Du är initiativtagande, orädd och triggas av att lära dig nytt och att bemöta nya situationer. Har du förmågan att lära dig nya saker snabbt och navigera i olika system kommer du att trivas i rollen.

Du kommer att ge support i:
-  Frågor som rör våra produkter såsom produkten och dess funktioner
-  Vägleda i de verktyg som finns på hemsidan        
-  Besvara kommentarer på sociala medier såsom Facebook och Instagram


Arbetet ställer krav på att du arbetar på ett lösningsfokuserat sätt för att skapa mervärde för konsumenten samt deltar i förbättringsarbete för att ständigt förenkla för konsumenten.
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning samt har förmåga att lära dig nya saker snabbt och navigera i olika system. Dessutom trivs du med att jobba i ett högt tempo.
Som person har du en positiv inställning och som tillför energi till teamet. Du behärskar Officepaketet och har en hög system- och datorvana samt gärna dokumenterad erfarenhet av att arbete i administrativa stödsystem. Du behöver också kunna behärska det svenska och engelska språket i tal och skift.

Du kommer att tillhöra arbetsplatsen i Tidaholm men du har en flexibilitet och kan arbeta från hemmet. Arbetstiderna är främst på kvällar och helger.
I teamet du kommer arbeta i kommer ni vara två timanställda och en som arbetar halvtid. Ni kommer fördela nedanstående arbetstider sinsemellan. 

Arbetstiderna är:
Måndag - fredag: 15.30-20.00
Lördag, söndag: 10.00-14.15 eller 14.00-18.30


Tjänsten innebär en anställning i OnePartnerGroup Skaraborgs konsultverksamhet. För att vara aktuell för tjänsten krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% (studier eller annat arbete) och kan bifoga ett intyg på det i samband med din ansökan. Intyget kan du ladda upp på samma ställe där du laddar upp ditt CV. Du behöver också kunna behärska det svenska och engelska språket i tal och skift.

Ansökan
Urval sker löpande och tjänsten kommer att tillsättas omgående. Då vi inte tar emot ansökningar via mail eller telefon hänvisar vi dig till att alltid söka via denna annons. För frågor gällande tjänsten kontakta Jennifer Lindvall.


Om OnePartnerGroup
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft–att se dig lyckas och nå dina mål på både kort-och lång sikt. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig, oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. Med en lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Utifrån ett brett kontaktnät och med en god lokalkännedom erbjuder vi ett stort utbud av lediga tjänster som kan passa dig, inom flera branscher. Välkommen till Sveriges lokalaste rekryterings- och bemanningsföretag du också.
Varmt välkommen till www.onepartnergroup.se Visa mindre

Jobba hemifrån med säljande kundtjänst - Tele2

Arbeta heltid med kundtjänst hemifrån - permanent från valfri placeringsort i Sverige! Vi söker nya härliga medarbetare till start 13 juni! Vill du arbeta hemifrån permanent? Har du tekniskt intresse, är intresserad av försäljning och vill alltid leverera kundservice i världsklass? Då kan det vara dig vi letar efter! Som kundtjänstmedarbetrare på Webhelp är du kundernas stöttepelare vid allmänna frågor och tekniska problem vad gäller deras produkter hos Te... Visa mer
Arbeta heltid med kundtjänst hemifrån - permanent från valfri placeringsort i Sverige!
Vi söker nya härliga medarbetare till start 13 juni!
Vill du arbeta hemifrån permanent? Har du tekniskt intresse, är intresserad av försäljning och vill alltid leverera kundservice i världsklass? Då kan det vara dig vi letar efter!
Som kundtjänstmedarbetrare på Webhelp är du kundernas stöttepelare vid allmänna frågor och tekniska problem vad gäller deras produkter hos Tele2 och Boxer!
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består i att svara på inkommande samtal från befintliga kunder, i dessa samtal kommer du:
Svara på generella frågor om Tele2 och Boxers produkter och tjänster
Genomföra teknisk support på TV-tjänster som vi förmedlar till kunden och följa upp supportärenden
Genom merförsäljning erbjuda tjänster till våra befintliga kunder

Anställningen börjar med fyra veckor utbildning förlagd under två olika block. Utbildningen är en betald distansutbildning där du får lära dig grunderna för att komma in i arbetet.
I den här tjänsten kommer du att arbeta hemifrån permanent, dvs. även efter att pandemin avtar. På så vis får du möjligheten att starta en intressant karriär där du känner dig hemma!
Vi söker dig som är självständig och..
Vill arbeta hemifrån.
Vill jobba med försäljning.
Är en teknikintresserad person, som trivs med uppsatta mål och kontinuerlig uppföljning.
Är lösningsorienterad och vill ge alla kunder service av bästa kvalité.
Har godkända gymnasiebetyg i svenska och engelska.
Kan tillgodose en bra arbetsmiljö i ditt hem, har fast internetuppkoppling och bor i Sverige.

Vi erbjuder lön med provision utan tak och..
Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning där du själv väljer din anställningsgrad. Du väljer mellan 75-100%.
Friskvårdsbidrag.
Kollektivavtal är en självklarhet för oss. Läs mer om lön och anställningsvilkor här.



Intresserad? Ansök nu!
Som en del i rekryteringsprocessen kommer du vid en eventuell intervju bli ombedd att visa godkända betyg i svenska och engelska, ta fram två referenser och ta en bild på din tilltänkta arbetsstation.
Urval sker löpande så sök så snart som möjligt!
START: 2022-06-13
ANSTÄLLNINGSFORM: 6 månaders provanställning, flexibel anställningsform där du väljer om du vill arbeta mellan 75 till 100%.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 07:45-19:15, lördag 08:45-15:15
PLACERINGSORT: Du arbetar permanent hemifrån från din folkbokförda adress. Organisatoriskt kommer du att tillhöra kontoret i Östersund.


Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish #english Visa mindre

Kundservicemedarbetare - visstid

Vår mission på Marbodal är att hjälpa till att skapa kök där hela livet ska få ta plats. Det genuina hantverket, inspirerande lösningar och känsla för design gör att vi kan erbjuda våra kunder just den köksupplevelse Marbodal gjort sig känd för de senaste 90 åren. Vill du arbeta på en avdelning tillsammans med engagerade kollegor och med kunden i fokus? På vår avdelning Kundservice arbetar vi för att ge våra kunder kvalificerad rådgivning och vägledning.... Visa mer
Vår mission på Marbodal är att hjälpa till att skapa kök där hela livet ska få ta plats. Det genuina hantverket, inspirerande lösningar och känsla för design gör att vi kan erbjuda våra kunder just den köksupplevelse Marbodal gjort sig känd för de senaste 90 åren.

Vill du arbeta på en avdelning tillsammans med engagerade kollegor och med kunden i fokus?

På vår avdelning Kundservice arbetar vi för att ge våra kunder kvalificerad rådgivning och vägledning. Du kommer att vara en del av ett team där vi har väldigt roligt ihop. Du kommer att vara närmaste kontakten med våra kunder och tillsammans med oss blir du en viktig del i Marbodals kundupplevelse.

Som medarbetare inom Kundservice kommer du bl.a.:

• Ge support i kundärenden som rör beställningar, reklamationer och leveranser
• Ge support kring produkter och dess funktioner
• Övriga förekommande kundfrågor

Du kommer utgå från vårt kontor i Tidaholm. Du deltar i förbättringsarbete både inom avdelningen och för våra kunder. Tillsammans arbetar vi mot ständiga förbättringar och för att utveckla oss genom hela kundresan.

Vem söker vi?

Som medarbetare på Kundservice innebär det dagliga arbetet att leverera hög service i en försäljningsinriktad supportfunktion. Vi söker dig som brinner för service, kommunikation och problemlösning. Du motiveras och av kontakten med människor på olika nivåer och med olika förutsättningar. Vi bemöter våra kunder genom att vara lyhörda, flexibla och enkla att samarbeta med. Som person har du en positiv inställning som också tillför energi till teamet.

Du föredrar att arbeta strukturerat och lösningsfokuserat för att skapa mervärde hos våra kunder. Du är initiativtagande, orädd och triggas av att lära dig nytt och bemöta nya utmaningar.

Kunskap och erfarenhet:

Vi söker dig som har en gymnasieutbildning samt har förmåga att lära dig nya saker snabbt och navigera i olika system. Dessutom trivs du med att arbeta i ett högt tempo tillsammans med ett drivet gäng. Har du erfarenhet av kundservice eller andra serviceinriktade yrken är det meriterande.

Du behärskar Officepaketet och har en hög system- och datorvana samt gärna dokumenterad erfarenhet av att arbete i administrativa stödsystem. Du talar och skriver svenska obehindrat samt har goda kunskaper i engelska.

Avdelning: Kundservice

Bolag: Nobia Svenska Kök AB

Placeringsort: Tidaholm

Omfattning: Visstid, längst till och med 20221231

Arbetstider: Kl. 07:00-16:00, en gång varannan vecka 08:00-17:00

Frågor?

Rekryterande chef Linda Darolf svarar gärna på dina funderingar angående tjänsten på [email protected]

Hur du söker tjänsten?
Ansök nedan och skicka ditt CV och personliga brev senast 2022-06-01. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi hanterar ej ansökningar som kommer via post/email.

Vilka är vi?
Marbodal är ett av flera välkända varumärken inom Nobiakoncernen, Europas ledande köksinteriörföretag. Nobia skapar lönsamhet genom att kombinera skalfördelar med attraktiva kökserbjudanden. Koncernen har cirka 6 500 anställda i huvudsakligen åtta länder. Vår verksamhet liknar inte någon annan. Här blir du en del av en företagskultur som ger dig möjlighet att lära, arbeta hållbart och, framför allt, bli inspirerad. Läs mer om hurdant det är att jobba hos oss här.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Säljsupport Marbodal - Visstid

Vår mission på Marbodal är att hjälpa till att skapa kök där hela livet ska få ta plats. Det genuina hantverket, inspirerande lösningar och känslan för design gör att vi kan erbjuda våra kunder just den köksupplevelse Marbodal gjort sig känd för de senaste 90 åren. Vill du arbeta på en avdelning tillsammans med engagerade kollegor och med kunden i fokus? På vår avdelning Kund & Projektservice arbetar vi för att ge våra kunder kvalificerad rådgivning och ... Visa mer
Vår mission på Marbodal är att hjälpa till att skapa kök där hela livet ska få ta plats. Det genuina hantverket, inspirerande lösningar och känslan för design gör att vi kan erbjuda våra kunder just den köksupplevelse Marbodal gjort sig känd för de senaste 90 åren.

Vill du arbeta på en avdelning tillsammans med engagerade kollegor och med kunden i fokus?

På vår avdelning Kund & Projektservice arbetar vi för att ge våra kunder kvalificerad rådgivning och vägledning. Du kommer att vara en del i ett team där du arbetar nära våra kunder och tillsammans med oss blir du en viktig del i Marbodals kundupplevelse.

Som Säljsupport kommer du bl.a.

arbeta med orderhantering/handläggning mot kund, samt vid behov viss anbudshandläggning. I tjänsten ingår även uppgifter såsom telefonservice (support), teknisk support via mail. Andra exempel på arbetsuppgifter/ansvarsområden är:

• Tillvalshantering
• CET-support
• Revideringar
• Produktfrågor
• Kökslösningar
• BBR
• SIS
• Prissättning projekt
• Specialartiklar

Vem är du?

Som medarbetare hos oss innebär det dagliga arbetet att leverera hög service i en försäljningsinriktad supportfunktion. Vi söker dig som brinner för service, kommunikation och problemlösning. Du motiveras och av kontakten med människor på olika nivåer och med olika förutsättningar. Vi bemöter våra kunder genom att vara lyhörda, flexibla och enkla att samarbeta med. Som person har du en positiv inställning som också tillför energi till teamet. Du föredrar att arbeta strukturerat och lösningsfokuserat för att skapa mervärde hos våra kunder.

Kunskap och erfarenhet:

Vi söker dig som har en gymnasieutbildning samt har förmåga att lära dig nya saker snabbt och navigera i olika system. Dessutom trivs du med att arbeta i ett högt tempo tillsammans med ett drivet gäng. Erfarenhet från ritprogram/verktyg är starkt meriterande.

Du behärskar Officepaketet och har en hög system- och datorvana samt gärna dokumenterad erfarenhet av att arbete i administrativa stödsystem. Du talar och skriver svenska obehindrat samt har goda kunskaper i engelska. Du får gärna ha vana från orderhantering inom försäljning B2B och grundläggande kunskap inom KKPL samt ABM07.

Omfattning: Visstid, 6 månader

Arbetstider: Kl. 07:00-16:00, en gång varannan vecka 08:00-17:00

Hur du söker tjänsten?
Ansök nedan och skicka ditt CV och personliga brev senast 2022-04-17. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi hanterar ej ansökningar som kommer via post/email. För frågor om rekryteringsprocessen, kontakta ansvarig rekryterare Jonatan Lindoff, [email protected]

Vilka är vi?
Marbodal är ett av flera välkända varumärken inom Nobiakoncernen, Europas ledande köksinteriörföretag. Nobia skapar lönsamhet genom att kombinera skalfördelar med attraktiva kökserbjudanden. Koncernen har cirka 6 500 anställda i huvudsakligen åtta länder. Vår verksamhet liknar inte någon annan. Här blir du en del av en företagskultur som ger dig möjlighet att lära, arbeta hållbart och, framför allt, bli inspirerad.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Kundservice för välkänt varumärke - hemifrån!

Vill du vara en del av Nobia Svenska Kök AB Konsumentservice-team och deras digitala satsning och utveckling framåt?  Just nu söker vi dig som vill arbeta som digital köksrådgivare på Nobia Svenska Kök i Tidaholm. Tjänsten är på deltid och du kommer att arbeta ca 50%.  Arbetsuppgifter/profil Som digital köksrådgivare kommer du att vägleda och stötta konsumenten på vår hemsida. Du besvarar frågor via vår chatt samt ger service via våra olika verktyg. Vi ... Visa mer
Vill du vara en del av Nobia Svenska Kök AB Konsumentservice-team och deras digitala satsning och utveckling framåt? 

Just nu söker vi dig som vill arbeta som digital köksrådgivare på Nobia Svenska Kök i Tidaholm. Tjänsten är på deltid och du kommer att arbeta ca 50%. 

Arbetsuppgifter/profil

Som digital köksrådgivare kommer du att vägleda och stötta konsumenten på vår hemsida. Du besvarar frågor via vår chatt samt ger service via våra olika verktyg.
Vi söker dig med stort intresse för service och som har en mycket god förmåga att bemöta, vägleda och ge våra kunder en försäljningsinriktad support.
Du är initiativtagande, orädd och triggas av att lära dig nytt och att bemöta nya situationer. Har du förmågan att lära dig nya saker snabbt och navigera i olika system kommer du att trivas i rollen.

Du kommer att ge support i:
-  Frågor som rör våra produkter såsom produkten och dess funktioner
-  Vägleda i de verktyg som finns på hemsidan        
-  Besvara kommentarer på sociala medier såsom Facebook och Instagram

Arbetet ställer krav på att du arbetar på ett lösningsfokuserat sätt för att skapa mervärde för konsumenten samt deltar i förbättringsarbete för att ständigt förenkla för konsumenten.
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning samt har förmåga att lära dig nya saker snabbt och navigera i olika system. Dessutom trivs du med att jobba i ett högt tempo.
Som person har du en positiv inställning och som tillför energi till teamet. Du behärskar Officepaketet och har en hög system- och datorvana samt gärna dokumenterad erfarenhet av att arbete i administrativa stödsystem. Du behöver också kunna behärska det svenska och engelska språket i tal och skift.

Du kommer att tillhöra arbetsplatsen i Tidaholm men du har en flexibilitet och kan arbeta från hemmet. Arbetstiderna är främst på kvällar och helger. Du kommer att arbeta i team med två timanställda studenter som arbetar ca 25% var varav du täcker upp resterande 50%. Ni kommer fördela nedanstående arbetstider sinsemellan. 

Arbetstiderna är:
Måndag - fredag: 15.30-20.00
Lördag, söndag: 10.00-14.15 eller 14.00-18.30

Tjänsten innebär en anställning i OnePartnerGroup Skaraborgs konsultverksamhet. 

Ansökan
Urval sker löpande och tjänsten kommer att tillsättas omgående. Då vi inte tar emot ansökningar via mail eller telefon hänvisar vi dig till att alltid söka via denna annons. För frågor gällande tjänsten kontakta Jennifer Lindvall.

Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Säljsupport - Marbodal

Vår mission på Marbodal är att hjälpa till att skapa kök där hela livet ska få ta plats. Det genuina hantverket, inspirerande lösningar och känslan för design gör att vi kan erbjuda våra kunder just den köksupplevelse Marbodal gjort sig känd för de senaste 90 åren. Vill du arbeta på en avdelning tillsammans med engagerade kollegor och med kunden i fokus? På vår avdelning Kund & Projektservice arbetar vi för att ge våra kunder kvalificerad rådgivning och ... Visa mer
Vår mission på Marbodal är att hjälpa till att skapa kök där hela livet ska få ta plats. Det genuina hantverket, inspirerande lösningar och känslan för design gör att vi kan erbjuda våra kunder just den köksupplevelse Marbodal gjort sig känd för de senaste 90 åren.

Vill du arbeta på en avdelning tillsammans med engagerade kollegor och med kunden i fokus?

På vår avdelning Kund & Projektservice arbetar vi för att ge våra kunder kvalificerad rådgivning och vägledning. Du kommer att vara en del i ett team där du arbetar nära våra kunder och tillsammans med oss blir du en viktig del i Marbodals kundupplevelse.

Som Säljsupport kommer du bl.a.

arbeta med orderhantering/handläggning mot kund, samt vid behov viss anbudshandläggning. I tjänsten ingår även uppgifter såsom telefonservice (support), teknisk support via mail. Andra exempel på arbetsuppgifter/ansvarsområden är:

• Telefonservice
• Projektservice
• Configurasupport (system)
• Stora och små projekteringar
• Revideringar
• Beställningar av tillägg/tillval
• Offerthantering
• Reklamationer
• Kravärenden

Vem är du?

Som medarbetare hos oss innebär det dagliga arbetet att leverera hög service i en försäljningsinriktad supportfunktion. Vi söker dig som brinner för service, kommunikation och problemlösning. Du motiveras och av kontakten med människor på olika nivåer och med olika förutsättningar. Vi bemöter våra kunder genom att vara lyhörda, flexibla och enkla att samarbeta med. Som person har du en positiv inställning som också tillför energi till teamet. Du föredrar att arbeta strukturerat och lösningsfokuserat för att skapa mervärde hos våra kunder.

Kunskap och erfarenhet:

Vi söker dig som har en gymnasieutbildning samt har förmåga att lära dig nya saker snabbt och navigera i olika system. Dessutom trivs du med att arbeta i ett högt tempo tillsammans med ett drivet gäng. Erfarenhet från ritprogram/verktyg är starkt meriterande.

Du behärskar Officepaketet och har en hög system- och datorvana samt gärna dokumenterad erfarenhet av att arbete i administrativa stödsystem. Du talar och skriver svenska obehindrat samt har goda kunskaper i engelska. Du får gärna ha vana från orderhantering inom försäljning B2B och grundläggande kunskap inom KKPL samt ABM07.

Omfattning: Heltid, 6 månaders provanställning tillämpas

Arbetstider: Kl. 07:00-16:00, en gång varannan vecka 08:00-17:00

Hur du söker tjänsten?
Ansök nedan och skicka ditt CV och personliga brev senast 2022-04-17. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi hanterar ej ansökningar som kommer via post/email. För frågor om rekryteringsprocessen, kontakta ansvarig rekryterare Jonatan Lindoff, [email protected]

Vilka är vi?
Marbodal är ett av flera välkända varumärken inom Nobiakoncernen, Europas ledande köksinteriörföretag. Nobia skapar lönsamhet genom att kombinera skalfördelar med attraktiva kökserbjudanden. Koncernen har cirka 6 500 anställda i huvudsakligen åtta länder. Vår verksamhet liknar inte någon annan. Här blir du en del av en företagskultur som ger dig möjlighet att lära, arbeta hållbart och, framför allt, bli inspirerad.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Kundservicemedarbetare

Vår mission på Marbodal är att hjälpa till att skapa kök där hela livet ska få ta plats. Det genuina hantverket, inspirerande lösningar och känsla för design gör att vi kan erbjuda våra kunder just den köksupplevelse Marbodal gjort sig känd för de senaste 90 åren. Vill du arbeta på en avdelning tillsammans med engagerade kollegor och med kunden i fokus? På vår avdelning Kundservice arbetar vi för att ge våra kunder kvalificerad rådgivning och vägledning.... Visa mer
Vår mission på Marbodal är att hjälpa till att skapa kök där hela livet ska få ta plats. Det genuina hantverket, inspirerande lösningar och känsla för design gör att vi kan erbjuda våra kunder just den köksupplevelse Marbodal gjort sig känd för de senaste 90 åren.

Vill du arbeta på en avdelning tillsammans med engagerade kollegor och med kunden i fokus?

På vår avdelning Kundservice arbetar vi för att ge våra kunder kvalificerad rådgivning och vägledning. Du kommer att vara en del av ett team där vi har väldigt roligt ihop. Du kommer att vara närmaste kontakten med våra kunder och tillsammans med oss blir du en viktig del i Marbodals kundupplevelse.

Som medarbetare inom Kundservice kommer du bl.a.:

• Ge support i kundärenden som rör beställningar, reklamationer och leveranser
• Ge support kring produkter och dess funktioner
• Övriga förekommande kundfrågor

Du kommer utgå från vårt kontor i Tidaholm. Du deltar i förbättringsarbete både inom avdelningen och för våra kunder. Tillsammans arbetar vi mot ständiga förbättringar och för att utveckla oss genom hela kundresan.

Vem söker vi?

Som medarbetare på Kundservice innebär det dagliga arbetet att leverera hög service i en försäljningsinriktad supportfunktion. Vi söker dig som brinner för service, kommunikation och problemlösning. Du motiveras och av kontakten med människor på olika nivåer och med olika förutsättningar. Vi bemöter våra kunder genom att vara lyhörda, flexibla och enkla att samarbeta med. Som person har du en positiv inställning som också tillför energi till teamet.

Du föredrar att arbeta strukturerat och lösningsfokuserat för att skapa mervärde hos våra kunder. Du är initiativtagande, orädd och triggas av att lära dig nytt och bemöta nya utmaningar.

Kunskap och erfarenhet:

Vi söker dig som har en gymnasieutbildning samt har förmåga att lära dig nya saker snabbt och navigera i olika system. Dessutom trivs du med att arbeta i ett högt tempo tillsammans med ett drivet gäng. Har du erfarenhet av kundservice eller andra serviceinriktade yrken är det meriterande.

Du behärskar Officepaketet och har en hög system- och datorvana samt gärna dokumenterad erfarenhet av att arbete i administrativa stödsystem. Du talar och skriver svenska obehindrat samt har goda kunskaper i engelska.

Avdelning: Kundservice

Bolag: Nobia Svenska Kök AB

Placeringsort: Tidaholm

Omfattning: Visstid, längst till och med 20220930

Arbetstider: Kl. 07:00-16:00, en gång varannan vecka 08:00-17:00

Frågor?

Rekryterande chef Linda Darolf svarar gärna på dina funderingar angående tjänsten på [email protected]

Hur du söker tjänsten?
Ansök nedan och skicka ditt CV och personliga brev senast 2022-04-01. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi hanterar ej ansökningar som kommer via post/email.

Vilka är vi?
Marbodal är ett av flera välkända varumärken inom Nobiakoncernen, Europas ledande köksinteriörföretag. Nobia skapar lönsamhet genom att kombinera skalfördelar med attraktiva kökserbjudanden. Koncernen har cirka 6 500 anställda i huvudsakligen åtta länder. Vår verksamhet liknar inte någon annan. Här blir du en del av en företagskultur som ger dig möjlighet att lära, arbeta hållbart och, framför allt, bli inspirerad. Läs mer om hurdant det är att jobba hos oss här.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Digital köksrådgivare på 50% till Nobia

Vill du vara en del av Nobia Svenska Kök AB Konsumentservice-team och deras digitala satsning och utveckling framåt?  Just nu söker vi dig som vill arbeta som digital köksrådgivare på Nobia Svenska Kök i Tidaholm. Tjänsten är på deltid och du kommer att arbeta ca 50%.  Arbetsuppgifter/profil Som digital köksrådgivare kommer du att vägleda och stötta konsumenten på vår hemsida. Du besvarar frågor via vår chat samt ger service via våra olika verktyg. Vi s... Visa mer
Vill du vara en del av Nobia Svenska Kök AB Konsumentservice-team och deras digitala satsning och utveckling framåt? 

Just nu söker vi dig som vill arbeta som digital köksrådgivare på Nobia Svenska Kök i Tidaholm. Tjänsten är på deltid och du kommer att arbeta ca 50%. 

Arbetsuppgifter/profil

Som digital köksrådgivare kommer du att vägleda och stötta konsumenten på vår hemsida. Du besvarar frågor via vår chat samt ger service via våra olika verktyg.
Vi söker dig med stort intresse för service och som har en mycket god förmåga att bemöta, vägleda och ge våra kunder en försäljningsinriktad support.
Du är initiativtagande, orädd och triggas av att lära dig nytt och att bemöta nya situationer. Har du förmågan att lära dig nya saker snabbt och navigera i olika system kommer du att trivas i rollen.

Du kommer att ge support i:
-  Frågor som rör våra produkter såsom produkten och dess funktioner
-  Vägleda i de verktyg som finns på hemsidan        
-  Besvara kommentarer på sociala medier såsom Facebook och Instagram

Arbetet ställer krav på att du arbetar på ett lösningsfokuserat sätt för att skapa mervärde för konsumenten samt deltar i förbättringsarbete för att ständigt förenkla för konsumenten.
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning samt har förmåga att lära dig nya saker snabbt och navigera i olika system. Dessutom trivs du med att jobba i ett högt tempo.
Som person har du en positiv inställning och som tillför energi till teamet. Du behärskar Officepaketet och har en hög system- och datorvana samt gärna dokumenterad erfarenhet av att arbete i administrativa stödsystem. Du behöver också kunna behärska det svenska och engelska språket i tal och skift.

Du kommer att tillhöra arbetsplatsen i Tidaholm men du har en flexibilitet och kan arbeta från hemmet. Arbetstiderna är främst på kvällar och helger. Du kommer att arbeta i team med två timanställda studenter som arbetar ca 25% var varav du täcker upp resterande 50%. Ni kommer fördela nedanstående arbetstider sinsemellan. 

Arbetstiderna är:
måndag-fredag 15.30-21.00 
lördag-söndag 09.00-15.00 alt. 15.00-21.00 

Tjänsten innebär en anställning i OnePartnerGroup Skaraborgs konsultverksamhet. 

Ansökan
Urval sker löpande och tjänsten kommer att tillsättas omgående. Då vi inte tar emot ansökningar via mail eller telefon hänvisar vi dig till att alltid söka via denna annons. För frågor gällande tjänsten kontakta Julia Hillerström.

Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Jobba hemifrån som säljande kundtjänstmedarbetare - Tele2

Vi på Webhelp utlovar ett utmanande och kunskapsgivande jobb inom teknisk support. Vi söker dig som är självständig, trivs med att jobba med utsatta mål, alltid vill hjälpa till och vill utvecklas! Arbeta heltid med kundtjänst hemifrån - permanent från valfri placeringsort i Sverige! Vi söker nya härliga medarbetare till start 11:e april! Vill du arbeta hemifrån permanent? Har du tekniskt intresse, är intresserad av försäljning och vill alltid leverera kun... Visa mer
Vi på Webhelp utlovar ett utmanande och kunskapsgivande jobb inom teknisk support. Vi söker dig som är självständig, trivs med att jobba med utsatta mål, alltid vill hjälpa till och vill utvecklas!
Arbeta heltid med kundtjänst hemifrån - permanent från valfri placeringsort i Sverige!
Vi söker nya härliga medarbetare till start 11:e april!
Vill du arbeta hemifrån permanent? Har du tekniskt intresse, är intresserad av försäljning och vill alltid leverera kundservice i världsklass? Då kan det vara dig vi letar efter!
Som kundtjänstmedarbetare på Webhelp är du kundernas stöttepelare vid allmänna frågor och tekniska problem vad gäller deras produkter hos Tele2 och Boxer!
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består i att svara på inkommande samtal från befintliga kunder, i dessa samtal kommer du:
Svara på generella frågor om Tele2 och Boxers produkter och tjänster
Genomföra teknisk support på TV-tjänster som vi förmedlar till kunden och följa upp supportärenden
Erbjuda merförsäljning till befintliga kunder

Anställningen börjar med fyra veckor utbildning förlagd under två olika block. Utbildningen är en betald distansutbildning där du får lära dig grunderna för att komma in i arbetet.
I den här tjänsten kommer du att arbeta hemifrån permanent, dvs. även efter att pandemin avtar. På så vis får du möjligheten att starta en intressant karriär där du känner dig hemma!
Vi söker dig som är självständig och..
Vill arbeta hemifrån
Är intresserad av försäljning
Är en teknikintresserad person, som trivs med uppsatta mål och kontinuerlig uppföljning.
Är lösningsorienterad och vill ge alla kunder service av bästa kvalité.
Har godkända gymnasiebetyg i svenska och engelska.
Kan tillgodose en bra arbetsmiljö i ditt hem, har fast internetuppkoppling och bor i Sverige.

Vi erbjuder lön med provision utan tak och..
Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning.
Friskvårdsbidrag.
Kollektivavtal är en självklarhet för oss. Läs mer om lön och anställningsvilkor via länken på nästa sida.

Intresserad? Ansök nu!
Som en del i rekryteringsprocessen kommer du vid en eventuell intervju bli ombedd att visa godkända betyg i svenska och engelska, ta fram två referenser och ta en bild på din tilltänkta arbetsstation.
Urval sker löpande så sök så snart som möjligt!
START: 2022-04-11
ANSTÄLLNINGSFORM: 6 månaders provanställning, flexibel anställningsform där du väljer om du vill arbeta mellan 100% till 75%.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 07:45-19:15, lördag 08:45-15:15
PLACERINGSORT: Du arbetar permanent hemifrån från din folkbokförda adress. Officiellt kommer du att tillhöra kontoret i Östersund
#jobbjustnu
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov. Visa mindre

Studenter sökes för extraarbete som digital köksrådgivare på Nobia

Vill du vara en del av Nobia Svenska Kök AB Konsumentservice-team och deras digitala satsning och utveckling framåt?  Just nu söker vi fyra studenter för extraarbete som digital köksrådgivare på Nobia Svenska Kök i Tidaholm. För att vara aktuell för tjänsten krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, exempelvis studier. Vi ser positivt på att du som söker är i början av dina studier då arbetet är långsiktigt.  Arbetsuppgifter/prof... Visa mer
Vill du vara en del av Nobia Svenska Kök AB Konsumentservice-team och deras digitala satsning och utveckling framåt? 

Just nu söker vi fyra studenter för extraarbete som digital köksrådgivare på Nobia Svenska Kök i Tidaholm. För att vara aktuell för tjänsten krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, exempelvis studier. Vi ser positivt på att du som söker är i början av dina studier då arbetet är långsiktigt. 

Arbetsuppgifter/profil

Som digital köksrådgivare kommer du att vägleda och stötta konsumenten på vår hemsida. Du besvarar frågor via vår chat samt ger service via våra olika verktyg.
Vi söker dig med stort intresse för service och som har en mycket god förmåga att bemöta, vägleda och ge våra kunder en försäljningsinriktad support.
Du är initiativtagande, orädd och triggas av att lära dig nytt och att bemöta nya situationer. Har du förmågan att lära dig nya saker snabbt och navigera i olika system kommer du att trivas i rollen.

Du kommer att ge support i:
-  Frågor som rör våra produkter såsom produkten och dess funktioner
-  Vägleda i de verktyg som finns på hemsidan        
-  Besvara kommentarer på sociala medier såsom Facebook och Instagram

Arbetet ställer krav på att du arbetar på ett lösningsfokuserat sätt för att skapa mervärde för konsumenten samt deltar i förbättringsarbete för att ständigt förenkla för konsumenten.
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning samt har förmåga att lära dig nya saker snabbt och navigera i olika system. Dessutom trivs du med att jobba i ett högt tempo.
Som person har du en positiv inställning och som tillför energi till teamet. Du behärskar Officepaketet och har en hög system- och datorvana samt gärna dokumenterad erfarenhet av att arbete i administrativa stödsystem.

Du kommer att tillhöra arbetsplatsen i Tidaholm men du har en flexibilitet och kan arbeta från hemmet. Arbetstiderna kommer delas upp på fyra personer och är främst på kvällar och helger.
Arbetstiderna är:
måndag-fredag 15.00-21.00 
lördag-söndag 09.00-15.00 alt. 15.00-21.00 

Tjänsten innebär en anställning i OnePartnerGroup Skaraborgs konsultverksamhet. För att vara aktuell för tjänsten krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% (studier eller annat arbete) och kan bifoga ett intyg på det i samband med din ansökan. Intyget kan du ladda upp på samma ställe där du laddar upp ditt CV. Du behöver också kunna behärska det svenska och engelska språket i tal och skift.

Ansökan
Urval sker löpande och tjänsterna kommer att tillsättas omgående. Då vi inte tar emot ansökningar via mail eller telefon hänvisar vi dig till att alltid söka via denna annons. För frågor gällande tjänsten kontakta Julia Hillerström.

Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Kundtjänstmedarbetare

Har du tidigare erfarenhet inom service eller kundtjänst? Drivs du dessutom av att göra kunderna nöjda och vill göra skillnad ? Då har vi på Adecco uppdraget till dig! Om tjänsten Adecco söker dig som vill arbeta som kundtjänstmedarbetare med telefonen som verktyg. Vår kund behöver uppbackning med service och återkoppling till kunder. I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du arbeta hos kundföretagets kunsupport som består av 12 personer idag. Arbets... Visa mer
Har du tidigare erfarenhet inom service eller kundtjänst? Drivs du dessutom av att göra kunderna nöjda och vill göra skillnad ? Då har vi på Adecco uppdraget till dig!

Om tjänsten
Adecco söker dig som vill arbeta som kundtjänstmedarbetare med telefonen som verktyg. Vår kund behöver uppbackning med service och återkoppling till kunder.
I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du arbeta hos kundföretagets kunsupport som består av 12 personer idag. Arbetsteamet präglas av glädje, teamkänsla och en hög servicenivå. Rollen innebär i huvudsak att förse kunderna med en effektiv och professionell service via telefon och mail.

Om dig
Vi söker dig som gärna har erfarenhet från arbete inom service. Det är meriterande om du tidigare arbetat med telefon och mail som dina främsta arbetsredskap.
Vidare behärskar du det svenska språket i tal och skrift. Det här är en tjänst för dig som har ett stort kundfokus, har en förmåga att bygga relationer med kunderna samt är problemlösande. Du är flexibel, förändringsbenägen och trivs bra att arbeta i högt tempo. Har du dessutom en god prioriteringsförmåga samt är ansvarstagande och öppen? Då kommer du trivas bra i denna roll!
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som kundtjänstmedarbetare är ett konsultuppdrag med tillsättning så snart som möjligt. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Uppdraget löper till en början i 1 månad, för rätt person finns möjlighet till förlängning.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Linda Josefsson på [email protected] .
Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Koordinator/Administratör (visstid)

Marbodal är en del av Nobia, Europas ledande köksspecialist med femton starka köksvarumärken. Vår mission på Marbodal är att hjälpa till att skapa kök där hela livet ska få ta plats. Det genuina hantverket, inspirerande lösningar och känsla för design gör att vi kan erbjuda våra kunder just den köksupplevelse Marbodal gjort sig känd för de senaste 90 åren. Vad kommer du att göra? Du kommer stötta Projektservice där du först och främst jobbar med mailen s... Visa mer
Marbodal är en del av Nobia, Europas ledande köksspecialist med femton starka köksvarumärken. Vår mission på Marbodal är att hjälpa till att skapa kök där hela livet ska få ta plats. Det genuina hantverket, inspirerande lösningar och känsla för design gör att vi kan erbjuda våra kunder just den köksupplevelse Marbodal gjort sig känd för de senaste 90 åren.

Vad kommer du att göra?

Du kommer stötta Projektservice där du först och främst jobbar med mailen som ditt främsta redskap, där du är den som säkerställer att våra kunder blir informerade när något är restnoterat i deras beställning samt informerar dem om när de restnoterade artiklarna förväntas levereras. Vidare kommer du även bistå vår transportör med leveransaviseringsuppgifter för att möjliggöra att leveransen levereras ut till kund i de fallen transportören inte lyckats få kontakt med leveransmottagaren.

Vad har du med dig?

Du är flink i fingrarna och tycker om att ge service, är bra på att strukturera upp ditt arbete och är van att jobba självständigt. Har du jobbat inom service och/eller administration är det meriterande.

Vad erbjuder vi?

En visstidsanställning till 30/6 med fast lön. Tjänsteställe Tidaholm. Start omgående.

Vilka är vi?

Marbodal är ett av flera välkända varumärken inom Nobiakoncernen, Europas ledande köksinteriörföretag. Nobia skapar lönsamhet genom att kombinera skalfördelar med attraktiva kökserbjudanden. Koncernen har cirka 6 500 anställda i huvudsakligen åtta länder. Vår verksamhet liknar inte någon annan. Här blir du en del av en företagskultur som ger dig möjlighet att lära, arbeta hållbart och, framför allt, bli inspirerad. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Vill du jobba utomlands? Vi söker kundtjänstpersonal till soliga Kreta

Dina arbetsuppgifter Vår kund Teleperformance utökar sitt kontor i soliga Chania på Kreta och söker nu dig som vill ta chansen att jobba utomlands! Du erbjuds: • Betalt boende under hela anställningsperioden, samt betald flygbiljett till Kreta •Utöver din fasta grundlön har du även bonus- och provisionsmöjligheter • Många interna utvecklingsmöjligheter • Nordiskt management • Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar • En spännande och glädjefy... Visa mer
Dina arbetsuppgifter
Vår kund Teleperformance utökar sitt kontor i soliga Chania på Kreta och söker nu dig som vill ta chansen att jobba utomlands!

Du erbjuds:
• Betalt boende under hela anställningsperioden, samt betald flygbiljett till Kreta
•Utöver din fasta grundlön har du även bonus- och provisionsmöjligheter
• Många interna utvecklingsmöjligheter
• Nordiskt management
• Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar
• En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor!

Arbetsuppgifter:
- Inkommande samtal från befintliga kunder
- Nytecknande av abonemang
- Ta emot inkommande samtal och hjälpa kunder på bästa möjliga sätt!
- Support kring mobiltelefoni, fakturafrågor, tjänster, abonnemang, bredband och TV.
- Merförsäljning, nytecknande av avtal, kampanjer och andra erbjudanden till Telias kunder.

Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.
Detta är en direktrekrytering och du blir anställd hos Teleperformance.
Sök tjänsten redan nu då vi intervjuar löpande.


Din profil
För att trivas i tjänsten tror vi du gillar serviceyrken med fokus på kommunikation och att du gillar ett högt tempo. Din sociala personlighet och driv är det som värdesätts och för rätt person kan du utvecklas vidare inom företaget.

Vi tror att du har arbetat med försäljning eller inom serviceyrket tidigare. Du har lätt för datorer och det är en fördel om du har arbetat i olika system och är snabblärd. Du ska trivas med att arbeta mot uppsatta mål och vill få löpande feedback kring ditt arbete. Som person är du flexibel, positiv och redo för att utmanas.

Du har 3-årig gymnasiekompetens. Krav på svenska och engelska i tal och skrift. Du behöver dessutom vara svensk medborgare.

Om företaget
SÖK TJÄNSTEN: Märk din ansökan med "Kundsupport Kreta"
Mailadress: [email protected]

Vi använder oss ej av länken nedan.

Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg, Stockholm och Malmö och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se Visa mindre

Netred i Tidaholm söker en Kundtjänst / Kontorsadministratör

Om tjänsten Rollen som Kundtjänst/Kontorsadministratör är väldigt bred och kommer innefatta varierande arbetsuppgifter inom administration och kundservice. Du kommer ta emot besökare, svara i telefon och vara behjälplig för både kund, kollegor och vår huvuduppdragsgivare dagligen. Du kommer även att utföra enklare ekonomiuppgifter och följa upp avtalskunder skicka och följa upp offerter, registrera kundorder, inköp samt lägga beställningar. Inom ditt ansva... Visa mer
Om tjänsten
Rollen som Kundtjänst/Kontorsadministratör är väldigt bred och kommer innefatta varierande arbetsuppgifter inom administration och kundservice. Du kommer ta emot besökare, svara i telefon och vara behjälplig för både kund, kollegor och vår huvuduppdragsgivare dagligen. Du kommer även att utföra enklare ekonomiuppgifter och följa upp avtalskunder skicka och följa upp offerter, registrera kundorder, inköp samt lägga beställningar. Inom ditt ansvarsområde ligger också hantering av företagets telefonabonnemang, bilar samt bokning av hotell och tåg vid tjänsteresor. Det är med andra ord både högt och lågt då du även ser till att frukosten är framställd och bortplockad samt att diskmaskinen är igång.

Tjänstens placering kommer att vara på vårt kontor i Tidaholm.

I din roll som Kundtjänst/Kontorsadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara:

-Ge högklassig service via telefon och mail
-Administration i datorsystem
-Ständigt komma med förbättringar i det dagliga arbetet
-Ansvara för post och pakethantering
-Inköp av fika, lunch och kontorsmaterial

Vi skulle beskriva detta som en roll där du får möjlighet att arbeta självständigt med mycket eget ansvar och stor möjlighet till din egna utveckling.

Om dig
Vi tror att du är en person som trivs att arbeta i ett litet företag med varierande uppgifter och är orädd för nya uppgifter samt hugger tag i det som behöver göras. Du som är van vid och som tycker det är roligt att komma i kontakt med människor kommer att trivas på bolaget. Du är en duktig administratör som även tar initiativ till förbättringar i arbetsflödet. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Som person kommer du att uppskattas för ditt positiva sätt och för att du utan problem sträcker ut en hjälpande hand när det behövs.

Viktigt för tjänsten är:

-Kundfokuserad och kommunikativ
-Strukturerad och initiativtagande
-Goda kunskaper i Office-paketet, framför allt excel och outlook
-Körkort B är ett krav

Meriterande är:
-Kunskaper från Affärssystemet Monitor eller motsvarande
-Bokföring och lönehantering

Vi lägger stor vikt vid din personlighet, servicekänsla, prestigelöshet och samarbetsförmåga.

Om anställningen
Detta är en tillsvidareanställning på heltid. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Om ansökan
Sök så snart som möjligt, dock senast 23 juni 2019.

Vänta inte med att skicka in din ansökan, rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden.

Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP och MATRIGMA) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en videointervju. De som går vidare efter videointervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryteringskonsult för en personlig intervju.

Ifall du är aktuell för tjänsten efter intervju med oss på Adecco kommer du att få träffa vår kund för en slutgiltig intervju.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Frida Grandt 036-351036 eller [email protected]
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
[email protected] alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan senast den 23 juni 2019 Visa mindre